2012 m. lapkričio 14 d., trečiadienis

Tinklinis marketingas — ateities verslas?

Kiekvienas žmogus, norintis sukurti sėkmingą verslą, turėtų nuolat vadovautis lygybės principu tiek vertindamas save, tiek klientus jis neturėtų prisirišti prie žmogaus kilmės ir socialinės padėties bei turėti didesnį gilesnį tikslą nei pinigai. Jei jūsų tikslas padėti kitam užsidirbti pinigų, tokiu būdu jūs padėsite ir sau, jei jūsų tikslas pasiekti tam tikrą pinigų sumą ir tai kartosis vėl ir vėl jūs pakliūsite į žiūrkių ratą pilną bėgimo ir streso, nes dirbsite vienas. Versle nėra lygesnių už lygius: galima dėti lygybės ženklą tarp ministro ir benamio.







Jei turite žmonių kurie tvirtina, jog tinklinis marketingas eilinė piramidė siūlau paskaityti šį straipsnį, manau rasite nemažai atsakymų į savo klausimus. Viduramžiais ir Sovietų Sąjungoje egzistavęs viršūnės – apačios modelis (t.y. viršininko ir pavaldinio modelis) jau žlugo ir jei verslininkas to nesupras, keliąs į sėkmę jam bus užkirstas.

Nuoroda į straipsnį: http://www.alfa.lt/straipsnis/143749

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.